Ravnateljica Silvana Galinović i profesorica Antonija Kovačević u paničnom strahu od policije i DORH-a

1
2399
Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

Otkako je kod nadležnih institucija otvorena istraga o ugrozi sigurnosti i nasilju nad učenicima te drugim nezakonitostima u OŠ Miroslava Krleže na zagrebačkom Kaptolu, nezamislivo okrutnim i opskurnim metodama služe se ravnateljica Silvana Galinović i profesorica Antonija Kovačević kako bi pokušale osigurati ekskulpaciju od odgovornosti za niz neželjenih događaja koje su prouzročile na štetu pojedinih učenika i roditelja. U strahu od rezultata policijske istrage te završnog postupanja DORH-a ne prezaju od novih teških zloporaba učenika a sve s ciljem da pokušaju dokazati kako su “nevine i čiste”, da nisu prikrivale ilegalne radnje i nezakonitosti u školi te da ustrajavaju u besprizornim nastojanjima da sve prikažu kao izmišljotine nekih učenika i njihovih roditelja.
Negativne aktivnosti usmjerene protiv pojedinih učenika dogovaraju s pojedinim roditeljima a neposredni izvršitelji su sami učenici. Za negativno postupanje i ugrozu prava učenika – meta sudionicima u nasilju obećavaju 5.0 prosjek ocjena  te uzorno vladanje na kraju godine. Isto dotični učenici ne zaslužuju i to bi lako mogla utvrditi Prosvjetna inspekcija uvidom u E-dnevnik, tzv. Žutu bilježnicu ili u razgovorima sa samim profesorima.
Najveći saveznici ravnateljici Galinović i profesorici Kovačević je dvojac koji su potkradao druge učenike. Njima su povjerili čak i tajno snimanje i nadzor učenika čiji su se roditelji pobunili protiv postojećeg stanja ugroze učenika i otuđivanja imovine. Kako bi imale potpuni uvid u stanje događaja, navedeni dvojac naložio je ilegalni nadzor nad privatnim razgovorima i životom pojedinih učenika.  U tom smislu koriste se i špijunske bubice koje se učenicima ubacuju u torbe ili školski pribor. Razgovori koje su učenici vodili s roditeljima u privatnosti doma ili drugdje emitirani su čak na školskim hodnicima te eksploatirani u školi i izvan nje.

Praktična poduka iz omerte

Loading...

Institucije sustava su spore i to je zasad savršeno išlo na ruku ovom, inovativnom Big Brother nasilju instaliranom u Krleži. Profesorica Kovačević posve je zanemarila obveze koje ima kao profesorica hrvatskog. Umjesto sata hrvatskog, njezine aktivnosti obuhvaćaju poticanje učenika na ispisivanje laži o pojedinim učenicima koje je odabrala za mete. Učenicima – metama pripisuju se degutantna djela koja nikad nisu počinili. Također, organizirani dvojac koji djeluje posve suprotno pedagoškim načelima, od pojedinih učenika prikuplja informacije i potom iste koriste za ucjene.

Nasilje nad učenicima kao i zloporabu učenika u nedopuštenim radnjama poticala je profesorica Antonija Kovačević s ciljem zataškavanja istine.

Ta jeziva praksa traje već tjednima a učenici i roditelji trpe jer su svjesni kako se bliži kraj drugog polugodišta. Naime, u drugom polugodištu dijete je moguće prepisati u drugu školu jedino ako je iz matične škole izbačeno zbog neprimjerenog ponašanja ili preseljenjem na novu adresu. To je praktično neizvedivo. Negativni dvojac iz Krleže je svjestan da brojni učenici imaju braću ili sestre u razredima koji nemaju probleme, neki pohađaju 8.-i razred pa samim tim moraju trpiti kako ne bi stradala njihova druga djeca zbog situacije specifične za jedan razred.

Obećanje petica i uzronog vladanja

Također, roditelji i učenici su taoci i želje da djeca sa što boljim uspjehom završe godinu. Ravnateljica Galinović i razrednica Kovačević nedvojbeno su poručili kako će imati pakao svi koji se pobune, tako da roditelji iz straha ne smiju pisnuti. Naime, svi dosadašnji pokušaji da se situacija optimalizira nisu uspjeli i roditelji su shvatili s kakvim institucionalnim nasilnicima imaju posla.
Zbog toga, antipedagoški dvojac Galinović – Kovačević nezaustavljivo ide dalje. Ravnateljica Galinović sretna je da se bliži kraj godine. Naime, zaključne ocjene u Krleži ne ovise od prosjeka ocjena jer je ravnateljica inaugurirala metodu po kojoj
uspjeh ovisi od dojma profesora. Profesorica Kovačević je bez ikakve dileme jasno poručila svima koji imaju sadašnji prosjek 2 ili 3 da mogu računati i na peticu iz hrvatskog budu li se aktivno uključili u denunciranja učenika – meta u pisanoj formi  ili sudjelovali u čitavom nizu izvanškolskih aktivnosti. Te aktivnosti znače da pronalaze druge učenike u drugim školama i kleveću pojedine učenike kako bi svugdje bili “okuženi” i izolirani. Tako su neki učenici dobili zadatak da kontaminiraju pojedine učenike i na razini škole Elly Bašić gdje se susreću s osnovnoškolcima iz druge kvartovske škole ili pak da kontaminiraju pojedine učenike na sportskim aktivnostima. Te su aktivnosti protiv djece osmislile kako bi njih dvije pred institucijom sustava bile “čiste i profesionalne” a ne osobe koje su kreirale, poticale i sudjelovale u nasilju protiv nekih učenika a sve kako bi zataškale osobne netransparentne interese koji se odvijau na štetu samih učenika.
Primjerice, kada profesorica Kovačević potiče učenike na ispisivanje prljavih izjava, koje prikuplja, kako sama kaže, za sud i druge institucije, cilj joj je dokazati da su djeca i roditelji koja su progovorili o teškim školskim anomalijama sami problem a ne škola koja je takve devijacije dopustila.
Ravnateljica Galinović i profesorica Kovačević toliko su lišene savjesti, karakternosti i morala da nisu ni svjesne kakvo nasilje čine i nad učenicima koji su nositelji nasilnih aktivnosti bilo da su one fizičke ili psihičke naravi. Naime, ako neki učenik besramno tereti drugog učenia za djela koje nikad nije počinio, a pri tom koristi rječnik ili scene koji je mogao vidjeti samo u porno filmovima, onda je to zapravo dokaz da profesorica potiče učenike na neprimjereno ponašanje. Profesorica Kovačević je posebno agresivna prema učenicima čiji su roditelji tvrdokorniji u obrani prava na školu bez nasilja i bez izloženosti drugim opasnim i štetnim utjecajima. Na takve ima poseban pik. K tomu, potiče na špijuniranje učenika koji joj se učine “sumnjivi” i kojiam se obraća s pitanjem. “želiš da dobijem otkaz”. Sumnjiv je svatko za koga ravnateljica ili profesorica pomisle da bi mogao posvjedočiti o njihovim stvarnim ulogama u školi i netransparentnim inetresima koje pokušavaju držati izvan dosega institucija sustava.

Krađa mobitela kao oblik nadzora nad učenicima

Kako bi kontrolirale situaciju, one potiču na krađu mobitelja učenicima a sve kako bi ušle u trag sadržajima deponiranim na njima. Time žele ostvariti potpunu kontrolu i nadzor sve u funkciji “skupljanja prljavog rublja protiv učenika i roditelja”. Zato ne čudi da su nekim učenicima mobiteli vraćani nakon što bi se pregledao sadržaj na njima.
Dosad neviđen školski dvojac, lišen svakog osjećaja za zakonski okvir djelovanja,  očito gubi tlo pod nogama u strahu od razotkrivanja pa djeluju  s istih pozicija kao i stanovita ilegalna kriminalna skupina koja se istražuje ne samo od strane hrvatske policije nego i šire zbog ilegalnih mrežnih aktivnosti. Insideri tvrde kako su sve donedavno ravnateljica Galinović i profesorica Kovačević uspijevale zavaravati istražne organe. No, njihova strategija po kojoj su akteri negativnih događaja, zapravo sveci o kojima su proširene laži, demantirane su ozbiljnim indicijama i nepobitnim činjenicima, odnosno sudioništvu istih u neprihvatljivim događajima. Stoga njihov pokušaj zastrašivanja pojedinih učenika i roditelja a koji je uključivao i slanje poruka primjerenih krim-organizacijama, samo svjedoči kako svakoj zloporabi jednom mora doći kraj. Najstrašnije od svega je to što su dobar dio učenika razreda koji se suočio s najmračnijim problemima tretirali kao svoj posjed, a osnovnu školu koja je javna ustanova Grada Zagreba tretirale su kao svoj privatni džep. Zanimljivo je da se na poslane upite o događajima u školi – oglušuju.

 

  • slavko

    ministrica šumska divljakuša nastavnici šumski divljci sve po divljaćkom kurikulumu = divljaćka škola+kultura