Roditelji oprez: Bogati i bahati Superiorci tlače osnovnoškolce u strogom centru Zagreba

0
3593

Superiorci preziru svakoga tko nije elita, nema iPhone 10X, ne putuje na Maldive i u Dubai, jao si ga onome koga proglase manjincem ili tko nema roditelja

Sve više učenika iz osnovnih škola u strogom središtu Zagreba žale se kako ih u školama na razne, pa i brutalne načine, vrijeđaju i zlostavljaju tzv. Superiorci. O čemu se radi, pokušali smo doznati kroz razgovore s roditeljima i učenicima. Došli smo do šokantnih priča za koje se, nedavno lansirana priča o Lidlićima, čini kao obična limunada.
Tko su tzv. Superiorci i na koji način realiziraju svoju dominaciju? Imaju li potporu roditelja u takvom ponašanju i prosvjetnih djelatnika? Kako bismo odgovorili na ta pitanja Superiorce ćemo predstaviti kroz nekoliko primjera.
Djeca su odraz stanja u društvu i poželjnih vrijednosti i njihovo ponašanje nije determinirano samo vrijednostima koje im roditelji usađuju doma. Kada se radi o generaciji Superioraca, moguće je izvući neke poveznice. Primjerice, radi se najčešće o djeci bogatih roditelja koji puno rade pa nemaju vremena odgojno se posvetiti djeci. Nedostatak osobne nazočnosti kod djece ispunjavaju raznorazni treneri, privatni učitelji i slično, ali sve to skupa ne jamči da će dijete imati kvalitetne socijalne i karakterne vrijednosti. O fenomenu odgojno zanemarene djece sve češće govore i stručnjaci.
Umjesto teoretiziranja o Superiorcima opisat ćemo njihova djela koja nastaju i uslijed svjetonazorskog stava njihovih roditelja.

Superiorac koji cijepa tisućice pred zbornicom i Superiorka s otetim blagom

Loading...

Iz jedne osnovne škole u strogom središtu Zagreba doznali smo za fenomen učenika koji pred zbornicom cijepa novčanice od 1.000 kuna. Kada je prijateljima objašnjavao zašto to čini, rekao je kako ga je tata uputio da to napravi. Zašto? – nije bilo jasno prijateljima iz njegovog razgovora. “Pa zato da profesori ne misle da smo propali”, rekao je dotični učenik. Kada su tu zgodu prepričavali učenici svojim roditeljima, dotičnima je kliknulo. Pa da, došlo je do smjene vlasti, moćni tata koji je bio dio establishmenta odlazećih, zna da živi u društvu u kojem je siromaštvo najveća kuga. Kao što je pametno primjetio neki sociolog – društveno je prihvatljivije biti lopov nego siromašan. U takvom društvu učenik koji cijepa novčanice kako bi i nakon smjene vlasti osigurao status nedodirljivog u školi, imunog na primjenu pedagoških standarda i slično, samo je paradigma vrijednosti koje dominiraju društvom i koje upravljaju vrijednostima njegove obitelji.
Primjer drugi tiče se učenice Superiorke. Ta je učenica u očima svojih roditelja oduvijek viđena kao superiorna drugoj djeci. Tako kada su se neki roditelji iz razreda pokušali požaliti njezinim roditeljima da njihova kćer drugoj djeci otuđuje školski pribor a i puno vrijednije stvari poput mobitela, roditelji Superiorke su sve optužbe lakonski odbacili. “Ona je superiorna drugoj djeci, pa mogli ste vidjeti kako je blistala na školskoj priredbi, kako je pjevala i plesala, zato drugi izmišljaju jer su ljubomorni”, ležerno su odgovorili roditelji.
Superiorka iz tog razreda učenicima je svojedobno povjerila kako njezina mama za sve njezine rečenice ima odgovor: “Da, dušo”. Te rečenice podjednako izgovara čak i kada Superiorka mami kaže da će skočiti kroz prozor da se ubije. Mama kaže “Da, dušice ti si najbolja”, jer uopće niti ne čuje što joj kćerka ima za poručiti. Stoga ne čudi da je superiorna kćer krenula u razne nedozvoljene pothvate kako bi pridobila stvarnu pažnju svojih roditelja. Upustila se čak i u krađe. No, nažalost ni taj plan privlačenja pozornosti nije uspio jer je predmete, otuđene drugima, deponirala u sobu u koju mama nikad nije ni ušla. Tako da Superiorka na svojim društvenim profilima objavljuje blago ukradeno drugoj djeci, to znaju svi njezini pratitelji na tom zatvorenom društvenom profilu, samo za “Alibabinu” pećinu nastalu od ukradene odjeće, obuće, mobitela i drugih ukradenih dragocjenosti, ne zna Superiorkina mama.

Superiorka kao muza ravnateljici i razrednici

U školi koju pohađa Superiorka uživa apsolutnu potporu razrednice i ravnateljice. Čime je zaslužila tu neupitnu potporu? Pa činjenici da im je važan saveznik u brutalnom falsificiranju činjenica i obespravljivanju drugih učenika. Naime, ako se netko požali na otuđene imovinu odgovornima u školi, Superiorka uskoči i za potrebe ravnateljice i razrednice brže bolje smontira najprljaviju montažu učenika žalitelja i onda to putem lažnog profila na ukradenom mobitelu emitira na društvene mreže. Tako žrtva ne ostane samo bez mobitela nego dobije i javnu dozu srama (u nekim slučajevima čak i obnaženo tijelo) i to onda služi kao krunski dokaz da je taj učenik patološki lažac, pokvarenjak i bolesnik koji je sigurno svoj mobitel prodao “nekim huljama od kojih kupuje tko zna što”. Superiorka tako i od školskih autoriteta dobiva potvrdu svojih moći pa onda nezaustavljivo, po uputi odraslih, kreće po potrebi u djelovanje i izvan zone svoje matične škole.
Naime, Superiorka iz ove škole poznaje s raznih aktivnosti iste takve karakterne Superiorke i preko njih može ispunjavati zadatke koje joj povjeravaju odrasli ljudi. Primjerice, ako se neki učenik ispisao iz škole jer su ga zlostavljali opisani Superiorci po nalozima odgovornih osoba škole, onda tim odraslim osobama treba alibi da su oni u svom postupanju besprijekorni i da je uvijek problem u učeniku koji se požalio na nasilje a ne u njima.
Tada na scenu stupa Superiorka sa svojom mrežom učenika regrutiranih kroz raznorazne izvanškolske aktivnosti. Primejerice, kroz privatnu školu pjevanja ili iz vrtića, sportskih aktivnosti i slično. Kada primjerice ravnateljica i razrednica povjere Superiorki da pronađe učenike u novoj sredini koju pohađa učenik koji je zbog tlačenja morao otići iz matične škole, nitko od nje taj zadatak neće bolje obaviti. Sve upitne situacije u kojima je osobno sudjelovala i sve situacije u kojima su sudjelovali njezini najbliži prijatelji, bez ikakvog oklijevanja Superiorka će pripisati učeniku – žrtvi. Tako će od nedužnog djeteta napraviti monstruma. Foto-montaže koje su prethodno emitirane preko lažnog profila, postat će gole činjenice o tom učeniku. Sve te snimke Superiorka će pokazivati učenicima iz nove sredine kao dio kampanje protiv učenika kojeg su odrasle zainteresirane osobe izabrale za metu. Odrasle osobe koje izaberu učenika metu – učinit’ će sve da preko Superiorke djetetu i u novoj školi naprave pakao kako bi pred institucijama sustava mogle reći kako nije problem u njima nego u neprilagodljivom djetetu. “Pitajte u novoj školi kakav status ima taj učenik”, ponosno će zagrmjeti bivša razrednica pred istražnim tijelima. Jedna naša učenica (misli se na Superiorku) je čak skupila pisane izjave o učeniku koji je otišao iz naše škole. “Vidjet ćete da u tim izjavama piše kako u novom razredu misle slično”. Prethodno će bivša razrednica pitati Superiorku koga poznaje u novoj školi gdje je otišao taj učenik kako bi zao glas o učeniku i tone blate biti otpravljene u novu sredinu.

Superiorka koja napadu učenicu jer nema majku

Primjerice, iz jedne škole u središtu Zagreba gdje opisana Superiorka ostavaruje golem propagandistički utjecaj smo doznali kako je popularno djecu diskriminirati ne samo po kriteriju siromaštva nego i po kriteriju krvih zrnca. U toj školi Superiorka 2 (najbolja prijateljica opisane Superiorke 1) učenike diskriminira na razne brutalne načine. Primjerice, učenica je ostala bez majke i to je baza koju koristi Superiorka 2 da bi se iživljavala na dotičnoj učenici. Budući joj se ne izriče nikakva podagoška mjera, Superiorka 2 učenicu koja nema majku ne mobingira samo po tom pitanju nego čak tvrdi da nije ni čudo da joj je majka umrla kad je bila druge nacije i vjere. Pri tom Superiorka 2 progoni svoju žrtvu nastupajući s pozicija višeg bića koje je zaslužilo svu sreću svijeta jer ona ne pripada nikakvim “manjincima”. Paradoks je da Superiorka 2 nosi prezime koji etnički nedvojbeno upućuje na isto porijeklo koje omalovažava kod svoje žrtve. U nastupu mržnje, netolerancije i odsustva empatije Superiorka 2 koristi i sebi sklone učenice i učenike. Kao i njezin karakterni superiorni klon iz susjedne škole u središtu Zagreba, Superiorka 2 će uvijek okupljati grupu kako bi isti mogli posvjedočiti da je sve laž i da Superiorka 2 nikad nije sudjelovala u nepodopštinama ili zlostavljanju drugih. Demantiranje događaja je jedno od ključnih značajki djelovanje Superioraca. Oni znaju da sustav utvrđivanja događaja u školama počiva na većini. Dakle, ako jedan zlostavljač može osigurati svjedoke koji će potvrditi da nešto nije napravio, žrtva će biti ne samo izložena napadu nego to nikad neće imati priliku ni dokazati. Kako svi u osnovnim školama znaju da su superiorni zlostavljači spremni na sve, onda će se rijetki odlučiti svjedočiti u korist žrtve. Ili, ako se i usude, onda će ih uvijek netko iz ekipe Superioraca gurnuti niz stube ili zarezati škarama ili ubosti šestarom tako da više nikad ne pokušaju posvjedočiti u korist učenika žrtve.
Superiorke u opisanim školama je moguće prepoznati i po tome što će imati ne samo zadnji model mobitela nego što će biti najglasnije u etiketiranju svih učenika koji nemaju takve modele. Ti “bijedni” učenici čiji roditelji nemaju novaca za ‘Iphone 10X’ prema njihovom mišljenju ne zaslužuju život i nisu dostojne biti u “elitnom” razredu. Superiorka 2 svima koji u razredu nemaju mobitel vrijedan njezinog divljenja, bez dileme poručuje kako im tu nije ni mjesto jer “ovaj razred je elita, a vi niste elita pa tu nemate što ni raditi”.

Superiorka ima čak i djeda hrvatskog sveca????

Superiorka 2 prezire sve koji nisu bili u “Starbucksu”. Ona će dominantno režati prema drugim učenicima kako nisu dio civilizacije jer nikad nisu posjetili taj caffe. Superiorka 2 će prezirati sve koji nisu proputovali svijet kao ona. Nabrajat će koliko je puta bila u Parizu, Lodonu, Beču, Dubaiju, Maldivima…. Superiorka 2 će s prezirom govoriti o roditeljima i obiteljima djece koja nisu elita prema njezinoj procjeni. Ona će te učenike zlostavljati kao niža bića, ali se neće libiti reći kako je u školi ona glavna i da žrtve nitko neće zaštiti. Superiorka 2 uživa naklonost bivše učiteljice, pa će tako, nakon što najužasnijim riječima povrijedi učenicu kojoj je umrla majka i koja nije etnički “čista”, reći kako nema smisla da se potuži jer će nju obraniti učiteljica koja će reći da je tijekom odmora bila kod nje i da nije nikoga zlostavljala jer je ona predivno, prekulturno i humano dijete.
Superiorka 2 će s ponosom isticati svoj nedodirljivi status u školi na isti način kao i Superiorka 1 i to će predstavljati dodatni izvor trauma za njihove žrtve. Naime, učenici će vrlo brzo shvatiti da sustav vrijednosti koji promoviraju Superiorka 1 i Superiorka 2 nisu tek mrtvo slovo na papiru. Učenici – žrtve vrlo brzo shvate kako nemaju nikakve šanse protiv Superiorki – zlostavljača. Ne samo zato što su fizički agresivnije i dominantnije, ne zato što će svaku istinu bestidno proglasiti laži i obrnuto, ne samo zato što će im pokrasti osobne stvari a onda tvrditi ne samo da to nikad nisu napravile nego da su to stvari otuđene njima, nego ponajprije zato što se nitko od odgovornih u školi neće do kraja nikad ni upustiti u discipliniranje niti sankcioniranje njihova ponašanja. I Superiorke će uvijek imati dostatan broj učenica koji će njihove majke poručiti da je bolje da budu uz jačeg jer ako su uz slabijeg da će i sami biti izloženi napadima. Tako se zatvara taj mračni začarani krug zlostavljača i žrtava. I da, Superiorce i njihovu družbu ćete uvijek prepoznati po tome što će se njihove majke zaklinjati kako su ih odgojile po najciviliziranijim načelima, s vrhunskim obiteljskim vrednotama, da su oni veliki vjernici i sl. Tako je Superiorka čak na satu vjeronauka tvrdila kako je njezin djed bio hrvatski svećenik proglašen svecem, a na to nije čak prigovor stavio ni vjeroučitelj koji je bio fasciniran tim podatkom. U takvom društvu besmisleno je čak postalo i govoriti kako nijedan svećenik-svetac zbog celibata ne može biti djed jer je njegova obitelj Crkva i nema pravo ženidbe i potomstva.

Superiorni svijet kojim dominiraju iPhone, Sturbucks, Gold Class

Zbog opisanog, upozorili su nas roditelji, lako ćete prepoznati i Superiorce ali i njihove žrtve. Superiorci iz škola izlaze nahranjeni energijom i učvršćenim osjećajem višeg bića, koračaju dominantno s visoko uzdignutim glavama, lišeni osjećaja kajanja. Njihove žrtve pak izlaze iz škole kao da su bili u perilici rublja, nerijetko imaju i fizičke ožiljke po tijelu. To su zadobili od dečki kojima upravljaju Superiorke. Naime, one osobno ne moraju zarezati škarama svoje žrtve niti im prijetiti da će ih ubosti šestarom u “žilu kucavicu”, da će im pronaći na jeziku “osjetilo okusa” jer su točku vijdeli na internetu pa više ništa neće osjećati. Superiorke ne moraju osobno nikoga gurnuti niz stube. To će za njih napraviti dečki kojima upravljaju i koji žele biti u blizini tog superiornog svijeta kojim dominira znak iPhone, Strabucka, Gold Class Cinestar, egzotične destinacije, selfiji. Iza tog blještavila, s druge strane, kao kompenzacija svijetu unutarnje ispraznosti stoji hejtanje na društvenim mrežama, cyberbullyng, targetiranje “tog bijednog neelitnog učenika”, brojanje tuđih stambenih i apartmanskih kvadrata, ekspertiza dubine novčanika roditelja i naravno ogromne količine laži koje se svjesno produciraju protiv drugih.
U konkretnom slučaju u svijetu Superiorke 1 i Superiorke 2 sastavnicu čini i nezakonito opserviranje i uhođenje drugih učenika koje im je netko odrasli isporučio kao metu. Naime, antinjunakinje naših zg. osnovnih škola imaju i saveznika koji je vješt s bubicama. Kada te špijunske bubice ubačene u dječje ruksake odrade svoj dio posla, onda se temeljem snimljenih razgovora, učenike dodatno zastrašuje po školskim hodnicima jer im se poručuje kako više nemaju niti privatnost jer sve što imaju u svojoj obitelji može postati podloga njihove analize i poruge.
U društvu u kojem nekažnjeno buja razorni duh Superioraca, preostaje nam se zapitati je li duh prošlih vremena ponovno oživio među nama. Naime, nema nikakve razlike između nacističke doktrine da su Židovi bili niža bića koja su prethodno “evilezirana” (dakle ozloglašena) i metode Superioraca u pristupu učenicima – žrtvama. Superiorci svim svojim žrtvama prvo oduzimaju pravo na dobar glas, zatim ih svim mogućim denuncijacijama prikažu kao drugačije, potom ih getoiziraju kao manjince (bilo statusne bilo etničke ili vjerske). Dakle, sve dok žmirimo nad brutalnošću Superioraca ili dok se pretvaramo da ne postoje ili pak to pripisujemo dječjim poslovima, dotle činimo nepravdu prema svim učenicima koje u svojim bestidnim pohodima Superiorci gaze kako bi nahranili odgojnu prazninu koju su u njima stvorili njihovi roditelji ili društvo u kojem je “bolje biti monstrum nego siromašan”.