Ovo nitko nije očekivao: Veliki obrat u slučaju gradnje Pelješkog mosta

0
850

Čini se kako će posao na gradnji hrvatskog mosta pronaći- kineski radnici.

Tvrtka C omarni prije nekoliko dana otpočela je s postavljanjem prvog stalnog pilota na Pelješkom mostu, a brod iz Kine doveo je 24 pilota koji će tvoriti Pelješki most. Riječ je o pilotima duljine do 128 metara. Ujedno, oni su najdulji koji će se ugraditi kao temelj za dva središtnja stupa budućeg mosta, ukupno ih se planira postaviti 148.

“Razlika između njih i testnih pilota u tome što su ovi stalni piloti u jednom dijelu antikorozivno zaštićeni, to je dio koji će biti u moru neposredno, dok onaj dio koji ulazi u mulj nije potrebno zaštićivati, i u njima su ugrađene vodilice za postavljanje katodne zaštite i zaštite od munje”, izjavio je Jeroslav Šegedin, predstavnik Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta.

Loading...

Inače, slijedeći je korak izvlaćenje mulja čija je naslaga na sredini Neretvanskog kanala oko 70 metara, a potom i ubacivanje armiranog betona u cijevi pilota, javili su na HTV-u. No, kako to obično biva svaka priča o gradnji u našoj zemlji, krije intrigantnu pozadinu, pa po svemu sudeći najava o procvatu hrvatskog gospodarstva i otvaranju novih radnih mjesta na gradnji mosta neće biti ništa.

Spoznaje koje su za sada puštene u javnost, a koje se referiraju na radna mjesta ukazuju na to da je za sada angažirano 70-ak radnika čiji bi broj trebao rasti budući da se približava i početak glavnih radova, no ono što valja imati na umu je da se u dvama proizvodnim pogonima u Kini proizvode cijevi i čelnični piloti angažiralo dodatnih 160 radnika. Kada pak gradnja aktivno otpočme biti će potreban jednak broj radova, a planira se i angažman dodatnih 400 ljudi, sve skupa govori se i o brojki koja prelazi 650 zaposlenika. Međutim, kako se iz izvora bliskih gradnji mosta može saznati, većina radnika doći će iz Kine, čiji investitor će i graditi ovo povijesno zdanje.