Brzo se riješite viška kilograma uz OVIH 5 ODLIČNIH SAVJETA

0
316

Mnogi koji se bore s viškom kilograma znaju kako je lagan put do dobivanja, a kako težak do gubljenja kilograma. Iako je prvo i osnovno pravilo kod gubitka kilograma pravilna prehrana i treninzi, postoje i trikovi koji vam mogu pomoći u mršavljenju. Promjene ne dolaze preko noći, no ako se budete pridržavali nekih od ovih savjeta vaga će pokazivati sve manje i manje…

JUHA ZA PREDJELO

Loading...

Niskokalorična juha odličan je izbor za predjelo jer ćete na taj način smanjiti unos hrane za otprilike 20%. Također, juha se najvećim dijelom sastoji od vode, tako da će vas istovremeno zasititi i hidratizirati. Izbjegavajte gotove i kremaste juhe koje su prepune soli i suvišnih kalorija.

TOPLA VODA S LIMUNOM

Šalica tople vode s limunom ujutro na prazan želudac korisna je za probavu, ubrzava metabolizam i osigurava energiju za kvalitetan početak dana.

ZAČINITE HRANU

Korištenjem više ljutih začina, kao što je kajenski papar bogat kapsaicinom, ubrzat ćete metabolizam. Osim što daje ljuti okus, istraživanjima je utvrđeno da kapsaicin pomaže u topljenju masti tako što povećava termogenezu (proces stvaranja topline u organizmu). Termogeneza potiče veću potrošnju kalorija i tako vodi gubitku masnih naslaga. Također, pokazalo se da ljuti začini smanjuju želju za masnom, slanom i slatkom hranom 4 sata nakon konzumacije obroka.

ČAŠA VODE PRIJE OBROKA

Istraživanja su pokazala da ispijanje dvije čaše vode (200 ml) prije glavnih obroka pomaže u mršavljenju. Ispitanici koji su 12 tjedana prije svakog obroka popili 400 ml vode konzumirali su 75-90 kalorija manje i izgubili više kilograma od onih koji nisu pili vodu. Naime, ispijanje vode prije obroka će vas zasititi i tako ćete spriječiti unos suvišnih kalorija i prejedanje.

SERVIRANJE OBROKA NA MALOM TANJURU

Često se ispitivala povezanost između veličine tanjura i količine pojedene hrane. Riječ je o optičkoj iluziji koju je davne 1865. godine objasnio belgijski filozof Franz Delboeuf. Naime, pogrešno procjenjujemo veličinu krugova koji su okruženi krugovima različite veličine. Prema nekim istraživanjima, iz većih tanjura jedemo 20% više hrane. U manji tanjur možemo staviti manje hrane, ali vizualno imamo dojam da smo dobili pun tanjur hrane, što dokazano pomaže u mršavljenju.