SVJETSKI MEDIJI O RIMČEVOM PREUZIMANJU BUGATTIJA: ‘Deal koji cementira poziciju Rimca kao etablirane snage u autoindustriji’

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Vijest o Rimčevom preuzimanju legendarnog brenda Bugatti objavili su brojni svjetski mediji.

CNN piše kako su se Volkswagen Grupa i Porsche dogovorili o stvaranju nove kompanije koja spaja Rimac Automobile, hrvatsku tvrtku koja proizvodi električne superautomobile, s čuvenim Bugattijem.

Sjedište novoosnovane tvrtka Bugatti Rimac bit će nedaleko od Zagreba, piše CNN dodajući kako će Bugatti nastaviti funkcionirati kao zaseban brend iako će Rimac i Bugatti zajednički razvijati nove Bugattijeve automobile.

CNN piše kako je Rimac u autoindustriju ušao kao 21-godišnjak te je prvo razvio Concept One, a potom i Rimac Neveru, automobil od 1900 konjskih snaga vrijedan 2,4 milijuna dolara.

Također navode kako se Rimac dosad specijalizirao za razvoj tehnologije za električne automobile, uključujući baterije. Među Rimčevim klijentima su kompanije poput Jaguara, Aston Martina i švedskog proizvođača superautomobila Koenigsegga.



Navode i Rimčevu suradnju s talijanskom Pininfarinom, kompanijom koja je svojevremeno bila poznata po dizajniranju za Ferrari.

Financial Times, piše kako je Rimac 2009. počeo u garaži. Sad je među traženijim inovatorima. Rimčevo preuzimanje Bugattija Financial Times opisuje kao “deal koji cementira poziciju Rimca kao etablirane snage u autoindustriji”.

Nova kompanija zvat će se Bugatti Rimac i vodit će je Mate Rimac, navodi Financial Times dodajući kako je Rimac postao jedan od traženijih tehnoloških inovatora u industriji.

Činjenica da će Bugatti kontrolirati specijalist za električne automobile je velik iskorak za Bugatti, kompaniju poznatu po svojim glasnim hiperautomobilima i motorima od 16 cilindara, također piše Financial Times.

No napredak tehnologije baterija doveo je do postizanja brzina koje ne mogu doseći ni najnaprednija vozila koje pogone motori s unutarnjim izgaranjem, navodi Financial Times uz primjer Rimčeve Nevere, koja bi trebala biti najbrži serijski automobil ikad proizveden, dok je do sada tu titulu držao Bugatti Chiron.

Rimac je, prenosi Financial Times, rekao da će do kraja dekade Bugatti proizvesti potpuno električni automobil, ali dotad će se fokusirati na hibridne modele.

“Možemo imati dvije paralelne, potpuno različite proizvodne linije”, rekao je Rimac, koji je Bugatti usporedio sa švicarskim satovima, a Rimac Automobile s Appleovim satovima, navodi FT.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI