Ovo su najlakše vježbe na svijetu, a učinkovite su: Možete ih izvoditi i dok sjedite

U doba pandemije dobro je znati da postoje vježbe koje možete raditi od kuće. Štoviše, možete ih raditi i sjedeći!

Aktivacija gluteusa

Nakon više sati sjedenja može vas boljeti stražnjica, a taj bol može se prenijeti i na leđa. Stoga s vremena na vrijeme zategnite naizmjenično lijevi i desni gluteus. To će pomalo olakšati pritisak na njih, a ujedno ih aktivirati bez potrebe za ustajanjem.

Povlačenje ramena unatrag

Neizbježno je da se nakon nekog vremena tijelo makinalno pomakne unaprijed, što stvara prepoznatljivi pognuti položaj, iznimno loš za vrat i leđa. Da biste se odvikli od toga, sjetite se da ramena povučete lagano unatrag i nadolje, kao da ih želite približiti stražnjim džepovima na hlačama. To će vam poboljšati držanje i položaj tijela.



Stiskanje loptice

Od korištenja tipkovnice i miša po cijeli dan, nakon dužeg vremena može se javiti sindrom karpalnog tunela, a to se može spriječiti s pomoću antistresnih loptica. Imate li gumenu lopticu ili onu za tenis ili golf, barem nekoliko puta dnevno lagano je stisnite i provucite kroz šake, s posebnom pozornošću na prstima i dlanovima.

Vježba s ručnikom

Za ovu vježbu na stolu bit će vam potreban jedan ručnik za ruke ili manja krpa. Malo se nagnite prema napried, uhvatite ručnik jednom rukom iza leđa, s laktom prema gore i potom pokušajte uhvatiti njegov donji dio drugom rukom. Takvo istezanje ima za cilj da vas navikne na spajanje šake iza leđa po istom načelu.

Facebook Comments

loading...
Loading...
DIJELI