Prepoznatljivi grb s klupskim bojama i simbolima grada Torina i regije Pijemont iznad kojih stoje tri zvjezdice koje simboliziraju 30 naslova prvaka Italije, promijenio se u najobičniji, bezlični, korporacijski logotip.
Nogometni svijet ostao je, blago rečeno, šokiran kada je prije dva dana Juventus svijetu pokazao svoj novi logotip. Prepoznatljivi grb s klupskim bojama i simbolima grada Torina i regije Pijemont iznad kojih stoje tri zvjezdice koje simboliziraju 30 naslova prvaka Italije, promijenio se u najobičniji, bezlični, korporacijski logotip.
Navijači su podivljali vidjevši da se klub odrekao tradicije i prihvatio beznačajan logotip kao simbol koji predstavlja jedan od najtrofejnijih momčadi Europe. No, još je nevjeroajtnija činjenica da je Juventus platio 200 tisuća eura za izradu novog grba koji se sastoji od dva slova “j”. To je također loše sjelo navijačima.
Uz sve to već se danima čitav nogometni svijet sprda s novim logotipom Juventusa, a u nastavku pogledajte do kuda seže kreativnost u izrugivanju aktualnom talijanskom prvaku. Je li im zaista ovako nešto trebalo?
Jesus Christ Juventus what have you done to your logo? pic.twitter.com/RHtrJax8k2
— BenchWarmers (@BeWarmers) 17. siječnja 2017.
The new #JuventusLogo logo be like… Spooning with the Old Lady pic.twitter.com/ylSUW8awNx — 90min (@90min_Football) 17. siječnja 2017.