Facebook, prema navodima TheNextWeba, ulazi u područje turizma. Naime, ova društvena mreža je predstavila novu stavku kojom će svojim korisnicima nuditi informacije i savjete o događajima i mjestima koje bi trebalo posjetiti.
Nazvana “Gradski vodiči“, ova stavka će vam slati i notifikacije, pa ćete tako pobliže upoznati svako mjesto koje vas zanima. Naravno, ukoliko je neki vaš prijatelj “lajkao” isti očekivani događaj – imat ćete priliku za dogovaranje zajedničkog obilaska!
Koje vam mogućnosti nudi?
Odabirom željenog grada dobiti ćete popis prijatelja koji su ga posjetili, a pritiskom na prijatelja pronaći ćete cijeli niz mjesta kao što su hoteli, restorani, atrakcije, koje je vaš prijatelj u tome gradu posjetio. Naravno, podaci se izvlače pregledom check-inova i Facebook postova. Ono što je dobro je mogućnost uvida u popularnost mjesta iako ga vaši prijatelji nisu posjetili, što je omogućeno pregledom podataka o onome što “ljudi pričaju”. Time ćete dobiti dosta informacija o mjestima za posjet unatoč tome što možda nemate puno prijatelja “svjetskih putnika”.
Na poprilično kvalitetan način je Facebook uspio iskoristiti podatke koji vaši prijatelji dijele prilikom putovanja i ovime ćete ih, zapravo, sve imati na jednom mjestu. Ako vas pak zanimaju malo manji gradovi, mogli biste ostati zakinuti s obzirom da se bazira isključivo na veće gradove. No, ne možemo sve poželjeti odmah, a vjerujemo da će se i to uskoro promjeniti.
Ovo širenje i na turizam nikako ne začuđuje budući da je Facebook već ranije predstavio brojne druge stavke koje od njega možda i nismo očekivali, npr. potraga za najbližim Wi-Fijem, praćenje vremenske prognoze i slično.
Nova stavka se počela testirati već ranije ove godine, a trenutno je dostupna samo ograničenom broju korisnika. Ukoliko ste je nekim slučajem već vidjeli, nemojte se čuditi, no za službeno “puštanje u produkciju” trebat ćete pričekati još neko vrijeme.
Original možete pronaći na itrendovi.hr