DIREKTOR HTZ-a KOMENTIRAO TURISTIČKU SEZONU: ‘Hrvatska ima kvalitete i ta kvaliteta mora pratiti cijenu’

Foto: Cropix

O turističkoj sezoni za N1 govorio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Rekao je kako smo u usporedbi s 2019. imali rast s austrijskog, češkog, slovačkog, poljskog i njemačkog tržišta. Spomenuo je kako je ove godine i domaće stržište izrazito dobro bilo zastupljeno.

“Špica je iza nas, ali smo i dalje u visokoj sezoni, najave za rujan su fantastične i u mnogim našim destinacijama bit će odličan nastavak sezone”, istaknuo je Staničić.

Dodao je kako je u Hrvatskoj otprilike mjesec dana trajalo razdoblje kad je dnevno bilo više od milijun turista.

“Na dan 20. srpnja smo zabilježili preko milijun turista i do 21. kolovoza taj je broj premašivao milijun do milijun i sto tisuća turista, ali i postsezona je prema najavama jako dobra”, rekao je direktor HTZ-a.



Govoreći o sezoni naglasio je kako treba napraviti odmak od samog brojanja turista.

“Dakako da brojke pokazuju određene trendove, ali naš je cilj produžiti turističku sezonu, da visoku stopu zauzetosti svih naših kapaciteta produžimo na što duži period i na taj način rasteretimo glavnu sezonu, ali i u predsezoni i postsezoni imamo dobru popunjenost kapaciteta što će potaknuti i ostali niz pozitivnih efekata”, rekao je.

Komentirajući visoke cijene na hrvatskoj obali, Staničić je rekao da sigurno ima slučajeva u kojima su pojedinci u kratkom roku htjeli ostvariti dobru zaradu, ali da to dugoročno nije dobro.

“Hrvatska ima kvalitete, s obzirom na zdravu hranu, enogastronomiju, tu smo još uvijek u prednosti i kvaliteta mora pratiti cijenu”, zaključio je Staničić.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI