HZJZ objasnio zašto su na natječajima izabrali tvrtke bivših HDZ-ovih ministara: Hebrang izgubio 1,3 milijuna zbog nestašice igala!

Josko Ponos/Cropix

Hrvatski zavod za javno zdravstvo oglasio se priopćenjem kojim je odgovorio na medijska prozivanja oko angažmana tvrtki bivših HDZ-ovih ministara Andrije Hebranga i Biance Matković.

Posjetimo, Hebrangova tvrtka “Kormedix d.o.o.” dobila je natječaj za nabavu igli i šprica, a Matkovićkina “Media front” kampanju za cijepljenje. Pod posebno povećalo javnosti natječaji su došli kad se utvrdilo da je poništen ugovor s tvrtkom “Kormedix” jer nisu mogli ispoštovati uvjete, odnosno osigurati obećane igle i šprice.

IZ HZJZ-a su poručili da su oba natječaja bila transparenta te kako godišnje provode više od 200 javnih i jednostavnih nabava godišnje. Do sada, kažu, nisu imali primjedbi na provedbu postupaka. Potom su pojasnili kako je došlo do natječaja.

“Kako je poznato Hrvatski zavod za javno zdravstvo je unaprijed nabavio precizne igle i šprice kojima je omogućio da se iz npr. Pfizerove bočice izvlači 6 ili 7 doza cjepiva dok mnoge druge zemlje nisu u tome uspjele i izvlače maksimalno 5 doza. Kako imamo takve igle i šprice do početka ožujka, u prosincu smo pokrenuli natječaj kojim je kao dodatni kriterij za dodjelu bodova bio rok isporuke najkasnije do 15. veljače 2021. godine. S obzirom na nedostatak igli i šprica u cijeloj Europi i svijetu, možemo se jedino nadati kako ćemo uspjeti nabaviti dovoljne količine za sve trenutno planirane doze koje trebaju stići”, poručili su.

Napomenuli su kako su ponude otvorene 29. prosinca te da se na natječaj javio samo jedan ponuditelj koja je zadovoljio sve uvjete iz dokumentacije, a koji je 8. siječnja i odabran. No, kako je 4. veljače “Kormedix” uputio očitovanje kako nije u mogućnosti ispoštovati uvjete iz ponude koji se odnose na obvezu isporuke do 15. veljače 2021. godine ugovor nikad nije potpisan. Stoga je HZJZ dan poslije obavijestio Kormedixa o poništenju postupka jer nije bilo drugih ponuditelja te da će provesti naplatu jamstva za ozbiljnost ponude.



Kad je riječ o kampanji “Misli na druge – cijepi se” na društvenim mrežama, natječaj je raspisan 2. veljače, a primljene su četiri ponude, od koji su dvije, ona “Paradigma Integrirane komunikacije” i “Media fronta zadovoljile uvjete”.

“Bez obzira što ponuditelj “Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o.” u svojoj ponudi nije dostavio životopis stručnjaka (voditelja kampanje), njegova ponuda uzeta je u obzir pri ocjenjivanju, ali ostvario je manji broj bodova za kreativni koncept jer je u svom prijedlogu koristio do sad već viđene poruke”, stoji u obrazloženju HZJZ-a zašto je baš izabrana Matkovićkina tvrtka.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI