MILANOVIĆ U KLUBU SKLOPIO VAŽAN DOGOVOR: Misteriozni sastanak promijenio Hrvatsku!

Važan dio svake kampanje, pa tako i one za predsjedničke izbore, čime marketinški stručnjaci. Zna to vrlo dobro aktualni predsjednik države Zoran Milanović koji pobjedu na tim izborima za Pantovčak među ostalima može zahvaliti i dizajneru i marketinškom stručnjaku Borisu Maleševiću, kojega je bivši premijer sretao u klubu u zagrebačkoj Slovenskoj ulici u kojem je uglednike okupljao uhićeni bivši šef Janafa Dragan Kovačević.

Baš se u tim, danas kontroverznim prostorima, rodila ideja da se Milanović kandidira za predsjednika države, a iza te ideje stajali su Kovačević i njegov ponajbolji prijatelj i bivši ministar obrane Ante Kotromanović.

Milanoviću koji ionako voli laskanje nije trebalo dugo da na nagovaranja pristane, lobistički posao kojim se bavio nakon odlaska s premijerske funkcije od njega je iziskivao puno truda i angažmana, a lova nije ni približno sigurna kao ona u politici. U klubu u Slovenskoj ulici Dragan Kovačević zamolio je svog dobrog prijatelja Borisa Maleševića da za Zorana osmisli kampanju, a on je to, zbog svoga prijatelja Kovačevića, pristao učiniti besplatno, premda se inače takvi poslići plaćaju suhim zlatom, a razni PR stručnjaci kampanje čekaju kao ozebao sunce.

Kafanska razina

Kako bilo, iz Kovačevićeva kluba u Slovenskoj krenula je Milanovićeva kampanja koja je prvotno podrazumijevala njegovo izbivanje iz javnosti, puštanje povremenih spinova, a zatim i onaj finalni pohod koji je u samo par mjeseci rezultirao pobjedom na predsjedničkim izborima. Sve bi to ostalo na toj kafanskoj razini da afera Janaf prije par tjedana poput bombe nije odjeknula javnim prostorom.



Predsjednikov prijatelj Dragan Kovačević je uhićen, a saznalo se kako je, osim Milanovića, u Slovensku dolazila cijela paleta domaćih političara i poduzetnika pa tako u rubriku vjerovali ili ne ulazi podatak da su HDZ-ovi ministri Ćorić, Aladrović i Butković kartali, jeli i pili u klubu u kojem se krojila kampanja kandidata iz protivničkog tima. Apsurd postaje još veći kada se zna da je u klub u kojem se osmišljavala Milanovićeva kampanja dolazio i Jakov Kitarović, prvi gospodin i suprug bivše predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović, koji se ondje našao i u noći u kojoj je kontroverzni ivanićgradski poduzetnik Petek onamo navodno nosio vreću novca.

Najzanimljivije je da je očito i policija mjesecima nadzirala Dragana Kovačevića, ali i njegov klub, te da su u mjerama nadzora zabilježene i mnoge tajne iz predsjedničke kampanje Zorana Milanovića. Tek kada je afera Janaf-Slovenska dospjela u javnost, toga je postao svjestan i predsjednik Milanović. Postao je svjestan i da su podaci iz tajno prikupljenih mjera nadzora nad Kovačevićem, u kojima je u tom razdoblju bilo mnogo informacija o Milanovićevoj kampanji, sasvim sigurno morali biti predočeni ministru policije Davoru Božinoviću, a time i premijeru Plenkoviću. Postao je svjestan i da je policija mjesecima nadzirala njegovoga prijatelja i jednog od začetnika njegova dolaska na Pantovčak. Nakon toga, njegovu reakciju nije trebalo dugo čekati, Milanovićevi napadi na premijera ne staju do danas.

Grupa TNT

Da je doista on autor slogana “Predsjednik s karakterom”, Malešević je priznao nedavno gostujući kod Stankovića u “Nedjeljom u 2”. Osim što je posjećivao Kovačevićev klub, dobro je poznato da je Malešević bio čest gost druženja utjecajnih hrvatskih masona, čiji je član, no za razliku od mnogih drugih, Malešević svoje članstvo u toj misterioznoj organizaciji nije krio. Baš kao što nije nikakva tajna to da je on, osim na Milanovićevoj, radio i na kampanji aktualnog premijera Plenkovića, osmislivši pritom slogan “Vjerodostojno” koji je, doduše, u prošloj vladi izgubio svaki smisao. Malešević se s Milanovićem inače dugo poznaje jer je i prije angažmana na njegovoj kampanji surađivao s njime radeći na SDP-ovim kampanjama čak i u eri pokojnog Ivice Račana.

Na njegove usluge danas računa i zagrebački gradonačelnik Milan Bandić koji se s ovim ekspertom u diskreciji sastao. Za razliku od velikog dijela javnosti, Malešević je uvjeren da Bandić može osvojiti još jedan mandat na čelu Zagreba, baš kao što je, kritikama unatoč, vjerovao u Milanovićevu pobjedu na predsjedničkim izborima. U jednom od intervjua za Jutarnji otkrio je kako u Milanovićevu slučaju on nije bio tek dizajner kampanje nego i jedan od njezinih ključnih članova, no zanimljivo je što u tom razgovoru navodi kako je sve krenulo kao u grupi TNT iz cvjećarnice.

Rupa u zakonu

“Nismo imali prostor, ali smo imali ideja, svi smo bili za to da se treba kandidirati što prije, prvi. Inače sam u kampanji forsirao da u svemu budemo prvi, da prvi imamo objavljen slogan, da prvi izađemo s porukama, prvi organiziramo skup”, rekao je Malešević u tom intervjuu govoreći o počecima Milanovićeve kampanje.

Prostor možda službeno nisu imali, no zato su se neformalno sastajali u Kovačevićevu, a Malešević u istom razgovoru otkriva kako je slogan “Predsjednik s karakterom” prvi put zapisao još 2018. godine, znajući da je idealan za Milanovića pa nije nemoguće da se i ta ideja o njegovoj kandidaturi kuhala godinama prije nego što ju je aktualni predsjednik objavio.

Da je Malešević Milanoviću svoje usluge pružio dobrovoljno, vidljivo je iz financijskog izvješća predanog Državnom izbornom povjerenstvu. Malešević je prema tim podacima bio fizička osoba koja je osmišljavala kampanju pa zato nije ni naveden kao predsjednikov donor, već je iskoristio zakonsku osnovu da bude volonter pa u skladu s time ništa nije prijavljivao. U Zakonu o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma stoji da fizičke osobe mogu donirati svoje usluge, i to do tržišne vrijednosti od najviše 30 tisuća kuna, za što su obvezni izdati potvrdu kojom će biti naznačena tržišna vrijednost usluge. Zakonom je također precizirano da se pod uslugama ne smatra dobrovoljni rad volontera. Tako je Milanović s Maleševićem preveslao naciju pronalazeći rupu u zakonu, rupu koja je Maleševićeve usluge izjednačila s uslugama kakve su predsjedniku u kampanji odradili volonteri koji su po državi lijepili plakate.

Posebna nervoza

Kako je sam prije nekoliko mjeseci priznao, za Milanovića je marketinški stručnjak Malešević odlučio volontirani po dva, tri sata na dan jer mu je bilo dosta lažnog zajedništva i domoljublja. Bez lažnog domoljublja i zajedništva, Zoran Milanović iz Kovačevićeva kluba postao je predsjednik države, predsjednik kojega je postao posebno nervozan u trenutku kada su dvije lakovjerne saborske zastupnice Dalija Orešković i Marijana Puljak na zgradu kluba zalijepile ploču s natpisom Ured predsjednika. Od tada se “Zoki” ne prestaje svađati sa svima onima koji mu stanu na put, no efekt tih svađa ne nudi nove spoznaje o aferi Janaf i zamračenoj lovi, upravo suprotno, otkako je predsjednik zaratio s pola države, ovu aferu, pa ni Janafova uhićenog šefa, više nitko i ne spominje. Imajući u vidu to da se Milanović iz Slovenske zaputio u svoju političku avanturu, posve je jasno zašto samouvjereno tvrdi da su Plenkovićevi ministri namagarčeni, no jasno je da i Plenković o ovim tajnim posjetima, ali i tom tajanstvenom klubu zna nešto više pa stoga s razlogom tvrdi da predsjednik posebno nervozan postane kada se spomene afera Janaf. Ta kolektivna nervoza i međusobne prepirke na ruku idu i jednom i drugom jer je obojici u interesu da se Janaf što manje spominje pa nije neobično da dio građana dijeli mišljenje kako je i njihov međusobni konflikt izrežiran.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI