Ovaj Hercegovac je vlasnik regionalnog higijenskog lidera: “Sve što sam stvorio plod je rada, vizije i poslovnih poteza”

Jedan od najbogatijih Hercegovaca Petar Ćorluka stoji iza Teta Violeta, zaštitno lice brenda iz Gruda, a u kratkom vremenu njegovo je poslovno carstvo dosegnulo vrhunac.

Danas je Violeta regionalni lider na tržištu higijenskih proizvoda i prepoznatljivi brend od Slovenija do Makedonije, dakle diljem cijele bivše Jugoslavije.

Ćorluka zapošljava mašineriju ljudi, više od devet tisuća ljudi radi za njega, a jednom prigodom je izjavio:


“Nikada ništa nisam kupio u privatizaciji, sve što sam stvorio plod je rada, vizije i poslovnih poteza”, izjavio je.

Nakon završetka Pravnog fakulteta u Sarajevu, zapošljava se u Putevima Grude, ali taj posao brzo napušta kako bi krenuo u svoj poslovni put te osniva trgovačku tvrtku Produx gdje je počeo uvozom južnog voća.



Razvio je poslovanje putem maloprodaje, potom otvara supermarkete te je preuzeo zastupništvo za brojne prehrambene proizvode. Razvojem poslovanje odlučio je pokrenuti proizvodnju te se 2001. odlučio na higijenski biznis osnivanjem brenda Violeta i krenuo je u proizovdnju papiratih maramica, wc papira i pelena te vlažnih maramica, proizvodnju potom širi na deterdžente i omekšivače. Zatim 2011. godine u Svetoj Heleni nedaleko od Zagreba 12 milijuna eura investira u pokretanje proizvodnje toaletnog papira i kuhinjskih ručnika koji su vrlo brzo postali hit na tržištu.

U reklame i promociju u prvim godinama postojanja Violeta je uložila preko 80 tisuća eura, a tvrtka danas prometuje s preko 100 milijuna eura, raspolažu s 200 vozila u vlastitoj distribuciji, proizvode preko 200 različitih higijenskih proizvoda koji izlaze iz dva grudska i jednog zagrebačkog modernog pogona.

Uz Violetu Čorluka je vlasnik Prodexa-dvaju trgovačkih centara u BiH, ima svoj starački dom i dječji vrtić, dok se u Sarajevu nalazi njegov hotel s pet zvjezdica. Njegova imovina procjenjuje se na više od 150 milijuna eura.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI