Radovi na Pelješkom mostu su na vrhuncu, izgrađeno je prvih nekoliko metara po kojima se već može hodati.
Izgrađeno je 11 od 12 stupova na kojima je kolovozu već postavljeno 20 segmenata čelične nosive konstrukcije, a na četiri stupa počela je i gradnja pilona. A počelo je i zavarivanje segmenata, prema podacima Hrvatskih cesta, piše Večernji list.
Na gradilištu je trenutno rekordnih 725 radnika, a radovi su najviše poodmakli na središnjim stupovima. Tako su na stupnim mjestima pet, šest i sedam postavljena po dva bazna segmenta čelične rasponske konstrukcije mosta i završeni su kompletni radovi na izradi prve i druge faze nultog segmenta pilona.
Na stupnom mjestu osam, koji je visok 53,35 metara, postavljena su dva čelična bazna segmenta rasponske konstrukcije mosta te armatura, izrađena je oplata i završena ugradnja betona prve faze nultog segmenta pilona.
Visina pilona iznad rasponske konstrukcije mosta iznosit će 40 metara. Na stupnom mjestu devet u kolovozu montirana je privremena skela za dva čelična bazna segmenta čije je postavljanje bilo predviđeno za početak rujna.
Na stupu deset je uz pomoć plovne dizalice maksimalne nosivosti 1000 tona, s transportne barže, podignut i geodetski pozicioniran čelični bazni segment BS101, dok je BS102 postavljen početkom rujna.
Pojedinačna težina baznog segmenta iznosi oko 269 tona. Na stupu 11 ugrađena je armatura te završena izrada oplate i betoniranje šestog, sedmog i osmog segmenta stupa. Stup 11 je ukupne visine 31,98 metara i sastoji se od osam segmenata.
Radovi su završeni potpuno i na S13, S2, S3 i S4. Što se tiče upornjaka, na U1 završena je prva i druga faza upornjaka, a na U14 izvedeni su prva faza i nadozid upornjaka, druga faza stupa i krila upornjaka te ležajne klupe.
U veljači ove godine na gradilište mosta je iz pogona u Kini stiglo prvih 29 segmenata čelične rasponske konstrukcije, a u kolovozu je postavljeno 20 segmenata čelične rasponske konstrukcije mosta na potporne skele, kako navode u Hrvatskim cestama.
Ističu da su u drugoj polovici kolovoza na gradilište pristigli i visokospecijalizirani varioci iz Kine koji rade na okrupnjavanju segmenata rasponskog sklopa.
Dodaju da je zavarivanje dvaju segmenata počelo na pelješkoj strani mosta koji su oslonjeni na skeli uz upornjak te da je na putu prema Hrvatskoj trenutačno brod s 13 novih segmenata nosive čelične konstrukcije koji bi trebao stići na gradilište početkom listopada.