Stigla nova pravila na koja potrošači trebaju paziti: Prvo roba s greškom ide na servis, a tek onda zamjena ili povrat novca

Kako se doznaje prema novoj europskoj direktivi, potrošači baš i neće biti pretjerano zadovoljni odlukom.

Naime, od sljedeće godine mijenja se procedura u slučaju kupovine robe s greškom pa će zato prvo otići se na servis, tek onda će se razmatrati opcija zamjene ili povrat novca.

“Sad ova direktiva određuje da potrošač u roku od godine dana od kupnje, ako se pojavi taj materijalni nedostatak, ne mora ništa dokazivati, ali proizvod mora ići na popravak. Ako ne pomogne popravak, onda se ide na zamjenu, a ako se ni time ne rješava problem, tek onda ide povrat novca”, rekla je predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača Ana Knežević.

Trenutačna praksa je takva da kupac u slučaju materijalnog nedostaka može birati na uklanjanju tog nedostatka ili zamjenu, a povrat novca se može dogoditi unutar 45 dana ako nije otklonjen kvar ili nije isporučen zamjenski uređaj.

Stoga se nameće pitanje zašto se uvode novi propisi, a prema riječima Ane Knežević jedan od razloga može biti da se nametnu jednaka pravila na tržištu, a drugi što si je EU dala zadatak da do 2050. godine riješi problem otpada.



Facebook Comments

Loading...
DIJELI