USLUGA NAPLAĆENA, A NIJE ISPORUČENA ZET obustavio promet ali ne spominje povrat novca za građane koji su kupili godišnje karte

Foto: Cropix

Zbog epidemije koronavirusa Zagrebački električni tramvaj donio je odluku da se gradski javni prijevoz obustavlja od 22. ožujka. Prometuje samo nekoliko izvanrednih linija, a prijevoz ovim linijama moguć je samo uz predočenje iskaznice Stožera civilne zaštite.

Jasno je da je to samo još jedna od preventivnih mjera za suzbijanje širenja epidemije, ali što će ZET napraviti za one korisnike koji su platili mjesečnu kartu za ožujak ili godišnju kartu a nisu je mogli iskoristiti? Taj upit smo poslali i ZET-u.

Nakon 15-ak dana čekanja na odgovor, nismo dobili puno informacija. Evo što su nam odgovorili:

“Kako je gradonačelnik i najavio, izrađuje se analiza temeljem koje će se donijeti konkretna odluka o odgovarajućem načinu kompenzacije za korisnike koji su unaprijed kupili mjesečne ili godišnje kupone, a nisu ih mogli koristiti radi obustave javnog gradskog prijevoza. Grad Zagreb i Zagrebački električni tramvaj njeguju korektnu suradnju s korisnicima prijevozne usluge te nitko neće biti zakinut.”

Koliko je građana zakinuto?

Na pitanje koliko je građana kupilo godišnju kartu, iz ZET-a nam nisu odgovorili, a na njihovim stranicama ne postoje službeni podaci o tome pa je teško procijeniti koliko je građana ostalo zakinuto za plaćenu uslugu.



Cijena godišnje karte za srednjoškolce, studente i umirovljenike iznosi 960 kn, za osnovnoškolce je 870 kn, a cijena općih godišnjih kupona je 3 480 kn.

Prema izvješću objavljenom na službenoj stranici ZET-a u prvoj polovici 2019. godine prodano je 145 451 godišnjih kupona. Dakle, u prvih šest mjeseci ZET je od godišnjih karata zaradio 96 224 298 kuna. Uspoređujući i prethodna izvješća, podaci tijekom godine ne osciliraju u nekoj većoj mjeri pa možemo procijeniti da je u 2019. godini prodano oko 290 tisuća godišnjih kupona na području Grada Zagreba, a prihod je iznos oko 200 milijuna kuna.

Ako pretpostavimo da je i ove godine situacija slična kao prethodne, ostaje za vidjeti što će Milan Bandić odlučiti za oko 140 tisuća građana koji su kupili godišnju kartu te što će biti s otprilike sto milijuna kuna koji su uredno plaćeni, ali usluga nije ispostavljena.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI