JEFTINIJI, ZDRAVIJI I UKUSNIJI: Okušajte se u pripremi domaćeg margarina

Ne sadrži kolesterol!

Sastojci:

pola šalice mlijeka/vode


jedna čajna žličica limunova soka

pola čajne žličice soli



jedna šalica ulja (suncokretovo ili mješavina maslinova i suncokretova ulja ili pola šalice suncokretova i pola šalice kokosova ulja)

jedan žumanjak

Priprema:

Prije nego što počnete raditi ovaj pripravak, pripremite mikser, dvije posude (veću i manju) te led.

U većoj posudi zdrobite led i dodajte malo vode kako bi temperatura ostala na nuli. U manju posudu koju ste stavili u veću s ledom, dodajte sastojke ovako:

Zagrijte vodu i ulje na otprilike 40 stupnjeva. U manju posudu ulijte ulje u koje ste ranije umiješali žumanjak pa sve izmiješajte mikserom (po mogućnosti na najjačoj brzini). Polako ubacujte mlijeko/vodu i miješajte sve još oko dvije minute dok se voda i ulje ne povežu u lijepu smjesu. Dodajte limunov sok i sol pa lagano miješajte dok se ne zgusne. Ako želite, na kraju možete dodati i neki začin, npr. peršin, origano, ružmarin ili slično.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI