PILOT ZBOG VJETRA NIJE MOGAO SLETJETI U DUBROVNIK: Nadam se da ćemo imati dovoljno goriva da dođemo do Zagreba

Foto: Pixabay/Ilustracija

Oko 150 putnika British Airwaysa na letu BA 2832 putovalo je skoro 24 sata iz Londona do Dubrovnika, a navodno je za sve kriva bura, piše Jutarnji.hr.

Zrakoplov iz Londona trebao je u nedjelju u 21 sat i 25 minuta sletjeti u Dubrovnik i sve je išlo prema redu letenja do dolaska pred sam grad. Prema izjavama putnika, pilot se nekoliko puta pokušao spustiti na tamošnji aerodrom, ali mu to nije uspjelo.

Potom je avion skoro pola sata kružio iznad Dubrovnika pokušavajući sletjeti, ali ponovo u tome nije uspio. Za to vrijeme putnici su iz putničke kabine gledali druge avione kako slijeću i polijeću s dubrovačke zračne luke.

Nakon više neuspješnih pokušaja slijetanja pilot je obavijestio putnike kako zbog jakog vjetra ne može sletjeti te da će sletjeti u Zagreb, a k tome je dodao kako se nada da će imati dovoljno goriva da dođu do zagrebačke zračne luke, što je putnike dodatno uznemirilo, prenosi Jutarnji.hr.

Let do Zagreba i slijetanje ipak su prošli bez problema te su putnici u ponedjeljak 20 minuta iza ponoći izašli iz aviona i ušli u zgradu zračne luke, a tvrde kako ih na aerodromu nitko nije dočekao, niti im objasnio što da rade i kada bi mogli poletjeti prema Dubrovniku.



Prema njihovim riječima, pilot im je nešto kasnije objasnio da se mora odmarati najmanje 12 sati i da prije toga neće moći poletjeti, a putnici su ga zato zamolili da ode što prije spavati. Budući da u to vrijeme na aerodromu ništa ne radi, putnici tvrde kako su bili prepušteni sami sebi, a vodu su mogli popiti samo iz aparata.

U upravi Međunarodne zračne luke Zagreb (MZLZ) tvrde da su putnike po izlazu iz zrakoplova dočekali djelatnici zračne luke koji su im uručili obavijest aviokompanije da si sami pronađu smještaj te da će im British Airways nadoknaditi troškove, doznaje Jutarnji.hr.

Osim toga, djelatnici aerodroma su im organizirali odlazak do taksija kako bi što prije došli do svog privremenog smještaja. “U takvim situacijama mi odrađujemo sve što aviokompanija od nas traži i to smo i učinili,” kažu u MZLZ-u.

Navode kako je najveći dio putnika u relativno kratkom roku napustio aerodrom, ali putnici iz aviona tvrde kako se prijevoznička noćna mora nastavila i tijekom današnjeg dana.

Tek u ponedjeljak tijekom prijepodneva putnici su dobili SMS poruku od British Airwaysa da u Dubrovnik nisu mogli sletjeti zbog lošeg vremena te da će iz Zagreba poletjeti u 13 sati i 30 minuta, ali se ni to obećanje nije ostvarilo.

Nekoliko sati kasnije stigla im je nova poruka u kojoj je pisalo da će iz Zagreba poletjeti u 15 sati 30 minuta te da će dobiti vaučer za osvježenje na aerodromu, piše Jutarnji.hr.

Ogorčeni putnici pritom nisu dobili nikakvo objašnjenje zbog čega su morali u Zagrebu čekati čak 16 sati na polijetanje prema Dubrovniku, niti zašto im se kompanija obratila tek  desetak sati nakon slijetanja u Zagreb.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI