ŠTO TO PRODAJE LIDL?! ‘Po tko zna koji put, krumpir izgleda lijepo, ma milina, kad u vreći pronađemo ovo!’

Hrvoje Jelavic/PIXSELL

"U pakiranju tako velikih količina proizvoda, konkretno u ovom slučaju krumpira, može doći do pogreške", priznaju u Lidlu

Nekoliko Đakovčana nemalo se iznenadilo kada su u trgovačkom centru Lidl kupili pakiranje krumpira težine deset kilograma, s oznakom “Okusi zavičaja” u kojemu su osim krumpira našli – kamen, piše Glas Slavonije. Zanimljivo je da je kamen vrlo sličan krumpiru, gotovo jednake konfiguracije, a da nije riječ o povrću otkrijete tek kad ga krenete pripremati za jelo, odnosno kad ga operete. Jedan od njih je i Nenad Bunoza koji je kamen i izvagao.

“Ovo se dogodilo već nekoliko puta, tj. da u pakiranju krumpira kod pripreme i pranja otkrijete kako neki baš i nisu jestivi, imaju lijepu težinu od gotovo 220 grama, zaobljeni, ma milina, ali problem je što otkriješ da je to umjesto krumpira – kamen. Tako krumpir iste veličine teži približno 110 grama, a ovaj “krumpir” dvostruko. Budući da se to događa učestalo ne vjerujem da je slučajno, jer u mom zavičaju ipak ima više zemlje nego kamenja”, rekao je Bunoza.

Što o svemu kažu u Lidlu Hrvatska, odnosno kako je moguće da se u mrežici krumpira nađe kamen te što kupci mogu učiniti dogodi li im se ponovno ovakva situacija, doznao je Glas Slavonijeu Lidlu.

“U pakiranju tako velikih količina proizvoda, konkretno u ovom slučaju krumpira, može doći do pogreške. Naime, u usipnom košu iz kojeg roba dolazi na inspekcijsku traku nalazi se tona krumpira te je moguće da se potkrao i kamen koji jako nalikuje na krumpir te ga je bilo teško uočiti i izolirati. Mi kao Lidl Hrvatska, razgovarali smo s našim dobavljačem, Bios d.o.o. iz Varaždina, čiji je spomenuti krumpir, te smo zatražili još strožu, detaljniju i opširniju kontrolu kvalitete prilikom pakiranja, a sve kako bi naši kupci uvijek dobili najkvalitetnije i najsvježije proizvode”, poručili su iz Lidla Hrvatska.

“Ovim putem želimo se ispričati našim cijenjenim kupcima te ih pozivamo da kontaktiraju našu Službu za kupce na broj 0800 200 220, ili na mail [email protected] kako bi dobili povrat novca za reklamirani proizvod”, stoji u odgovoru iz Lidla Hrvatska d.o.o.



Facebook Comments

Loading...
DIJELI