OBJAVILI KAMPANJU S MALIŠANIMA OKRUŽENIM SEKSUALIZIRANIM SIMBOLIMA! Poznati luksuzni modni brend bez zadrške ‘normalizira pedofiliju’, Kim Kardashian ‘oštro osudila zlostavljanje djece’

Foto: Wikimedia Commons

Luksuzni modni brend Balenciaga uputio je ispriku tek nakon nakon negodovanja javnosti zbog nedavne reklamne kampanje tvrtke koja prikazuje malu djecu okruženu seksualiziranim simbolima.

U oglasu mala djeca — koja izgledaju kao da nisu starija od 6 godina — drže plišane medvjediće koji su odjeveni u kožnu opremu za vezanje, uključujući mrežaste tajice i lance koji se koriste u BDSM-u (ropstvo, disciplina/dominacija, podložnost i sado-mazo).

Slike su postale viralne na društvenim mrežama, izazivajući bijes javnosti zbog drugih uznemirujućih elemenata u seriji fotografskih oglasa, uključujući sudske dokumente na jednoj fotografiji koji spominju zlostavljanje djece i pornografiju.

“Oglasi očito iskorištavaju nevinost djece kako bi se glamorizirala perverznost i prodavala roba”, rekla je za CNA Mary Rice Hasson, direktorica Projekta osoba i identiteta Centra za etiku i javnu politiku.

Balenciaga je od tada uklonila sve tragove reklamne kampanje i izbrisala ili sakrila sve svoje objave na Instagramu.

Kim Kardashian, česta partnerica španjolskog dizajnera i nositeljica njihovih proizvoda, rekla je u nedjelju da “ponovno procjenjuje” svoj odnos s brendom.

“Kao majka četvero djece, potresena sam uznemirujućim slikama”, napisala je Kardashian na Twitteru . “Sigurnost djece mora se imati s najvećim poštovanjem i bilo kakvi pokušaji normalizacije zlostavljanja djece bilo koje vrste ne bi trebali imati mjesta u našem društvu – točka.”

Kardashian je rekla da će svoju procjenu temeljiti na “spremnosti tvrtke da prihvati odgovornost za nešto što se uopće nije smjelo dogoditi” i “radnjama koje očekujem da poduzmu kako bi zaštitili djecu”.

Tvrtka se ispričala na Instagramu nedugo nakon Kardashianine opomene, navodeći da “oštro osuđuje zlostavljanje djece” i da “odijeća inspirirana BDSM-om” “nije trebala biti prikazana na fotografiji s djecom”.

“Nikada nam nije bila namjera uključiti to u našu priču”, stoji u objavi . “Mogli smo stvari učiniti drugačije.”

Objava je okrivila treće strane za pružanje sudskih dokumenata stvarne presude Vrhovnog suda o dječjoj pornografiji za fotografiranje.

“Sve stavke uključene u ovo snimanje osigurale su treće strane koje su pismeno potvrdile da su ti rekviziti lažni uredski dokumenti”, stoji u objavi.

“Uključivanje ovih neodobrenih dokumenata rezultat je nesmotrenog nemara zbog kojeg je Balenciaga podnijela žalbu.”

Marka je od tada tužila produkcijsku tvrtku North Six, Inc. zbog uključivanja pravnih dokumenata u oglas za odštetu od 25 milijuna dolara.

Prema Hasson, Balenciagine “tanke isprike” su “proračunate i u konačnici besmislene”.

“Balenciaga i njezini elitni dizajneri nisu imali zamjerke okružiti djecu perverznim seksualnim slikama kako bi progurali svoje proizvode. Stalo im je do novca, a ne do morala”, rekla je Hasson.

Aktivisti na društvenim mrežama također su skrenuli pozornost na uznemirujući sadržaj koji je objavila glavna stilistica brenda, Lotta Volkova, sa fotografijama osakaćene djece ili djece koja su držana kao taoci.

 

Facebook Comments

Loading...
DIJELI