DJECA OBOŽAVAJU OVO VOĆE: Napravite si napitak bogat vlaknima

Jedna šalice maline sadrži osam grama prehrambenih vlakana, a ta vlakna su nam važna jer nam je potrebno 32 posto dnevno. Osim toga, izbacuju toksine iz tijela, olakšavaju crijevne upale te pomažu pri mršavljanju te također sadrže velike količine vitamina C, puno mangana, vitamina K, željezo, magnezij, fosfor, kalij, bakar, tiamin, kalcij, cink, kao i vitamine E, A i B6.

Osim toga, postaje naravno i drugo bobičasto voće koje je bogato hranjivim sastojcima, kao što su borovnice i jagode, ali maline ipak više vlakana.

Domaći sirup od malina

Sastojci: 


6 dcl vode
3 limuna, narezana na kriške
600 g smeđeg šećera (ili meda odnosno drugog sladila po želji)

Priprema:



Maline pomiješajte s vodom i šećerom, stavite na vatru i pustite neka smjesa brzo zavrije. Smanjite potom vatru i ostavite neka lagano kuha još 10-15 minuta, i nakon toga procijedite sok, a dobivenu voćnu kašu dobro procijedite kroz gazu.

Ponovno zakuhajte dobiveni sok, nakratko, a potom još dok je vruć ulijte u zagrijane čiste staklenke i dobro ih zatvorite.

Sirup bez kuhanja

600 g smeđeg šećera (ili meda odnosno drugog sladila po želji)

3,5 kg malina
6 dcl vode
3 limuna, narezana na kriške

Operite maline, procijedite, ispasirajte vilicom i dodajte im vodu te potom im dodajte šećer i limune, narezane na kriške.

Zatim trebate to sve dobro promiješati i ostavite da odstoji najmanje 12 sati u pokrivenoj posudi i nakon smjesu procijedite kroz gazu (ili vrlo sitno cjedilo), nastojeći iskoristiti sav sok.

Za kraj, ulijte ga u sterilizirane staklenke i čuvajte na suhom i tamnom mjestu.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI