Kako doživjeti stotu? Ovaj stručnjak napisao je cijelu knjigu o tome: Izdvajamo najvažnije savjete

Foto: Pixsell

“Tajna dugovječnosti postoji”, kaže poznati kineski liječnik dr. Maoshing Ni. Donosimo neke od njegovih najvažnijih savjeta, čemu je napisao i knjigu.

Duge šetnje

Mnogi stogodišnjaci hodaju najmanje pola sata dnevno. Šetnja znatno umanjuje rizik moždanog udara i obolijevanja kardiovaskularnog sistema te povećava razinu dobrog kolesterola.

Smršavite juhom

Jedite hranjivu juhu barem jednom dnevno. Juha s niskim postotkom soli rehidrida organizam i čisti ga od toksina. Zahvaljujući juhi, smršavjet ćete više i lakše nego oni koji unose isti broj kalorija kao vi, ali ne jedu juhu.



Pijte čistu filtriranu vodu

Stotine polutanata se mogu naći u vodi za piće. Da biste bili sigurni što pijete, konzumirajte filtere za vodu.

Temeljito operite voće i povrće

Dobro očistite namirnice u mješavini soli i vruće vode kako biste uklonili slojeve pesticida, fungicida i voska. Kupujte organsku hranu kada god je to moguće.

Ubrzajte metabolizam

Aminokiselina “L-karnitin”, koju proizvodi naša jetra, može poticati gubitak masnoće, poboljšati cirkulaciju u mozgu i pojačati proizvodnju energije u mišićima. L-karnitin možete naći u mesu, ribi, peradi, žitaricama avokadu, mlijeku i fermentiranom zrnju soje.

Zaštitite vid šipnatom

Studije su pokazale da špinat doista pomaže da vidite bolje. On sadrži specijalne antioksidanse koji štite oko od makularne degeneracije koja je povezana sa starošću.

Orašasti plodovi i sjemenke

Šaka orašastih plodova i sjemenki dnevno je fantastična za poboljšanje cirkulacije i mišićne mase. Sadrže aminokiselinu “arginin”, koja je korisna u borbi protiv kardiovaskularnih bolesti, impotencije, neplodnosti i visokog krvnog tlaka.

Jedite više danju, a manje noću

Stručnjaci preporučuju da ako jedete dnevno preporučljivu količinu proteina i masti za doručak, imat ćete više energije i gubiti na masi.

Često jedite samo biljnu hranu

Vegetarijanci općenito manje pate od degenerativnih bolesti nego mesojedi. Za savršeno balansiran pristup tim grupama hrane, crveno meso jedite samo vikendom.

Stimulirajte mozak

Loše pamćenje, smanjena moć koncentracije i sporo reagiranje, uzrokovani su smanjenim protokom krvi kroz vaš mozak te gubitkom moždanih stanica. Igrajte šah, rješavajte križaljke i sl.

Facebook Comments

loading...
Loading...
DIJELI