KAKO NAUČITI TIJELO DA SKAČE JOŠ VIŠE? Treneri otkrili tajnu, ali i pogodnosti te prakse

Skakanje općenito pomaže razvoju elastičnosti tijela, ali povećava i izdržljivost mišića u donjem dijelu nogu. Na taj način naše tijelo štiti se od mogućih ozljeda u tom području tijela. Osim toga, skakanjem razvijamo i podržavamo ravnotežu tijela. No, što kada vam uobičajeni skok više ne donosi dovoljno dobrobiti? U tom slučaju, mogli bi se zainteresirati za pripremu tijela na veći pritisak, na još viši skok.

Kako bi to naposljetku i učinili, treneri smatraju kako je važno tijelo pripremiti na isto.

Prvi korak zagrijavanje je tijela. Pritom je važno korisiti vježbe i pokrete koji će ubrzati rad srca, ali i pripremiti vaše noge na skok. Takva je vježba recimo skok s raznoženjem i odručenjem. Također, možete iskoristiti i čučnjeve te skokove iz čučnja.

Nadalje, važno je izgraditi mišiće nogu koji će naposljetku i obaviti većinu posla. Kako bi to bilo moguće, treneri preporučaju rad na snazi tijela što znači da je prilikom vježbanja potrebno iskoristiti bar 80 posto od maksimalne snage.

Naposljetku, važan aspekt je i “slijetanje”. Kako se ne bi ozlijedili, potrebno je naučiti kako tijelo spustiti mekano, kako pravilno apsorbirati silu koja pritom nastaje, ali i kako ravnomjerno rasporediti težinu u nogama.



Facebook Comments

loading...
Loading...
DIJELI