MISLITE LI DA NEKOTROLIRANO DOBIVATE NA KILAŽI: Što uzrokuje vaše debljanje pročitajte u nastavku, vrlo je zanimljivo

Već je poznato da je pretilost jedna od najvećih zdravstvenih problema modernog doba. Pretilost nastaje kao rezultat prekomjernog nakupljanja masnog tkiva u organizmu. Najučestaliji razlog debljine je pretjerani kalorijski unos putem prehrane uz sveprisutno nedovoljno kretanje.

Moderna tehnologija je dosta uzrokovala pretilost
Sve što se danas događa oko nas prouzrokovalo je povećanje stope pretilosti, zbog pasivnog načina života. Sjetite se samo vremena kada ste trebali ustati da upalite televiziju, a sada to sve možete napraviti iz naslonjača.

Jednako tako prije Apple ere služili smo se običnim telefonima, kada još uvijek nisu postojali bežični telefon, a da bi odgovorili na poziv također smo trebali doći do telefona. Problem debljine je najviše izražen kod djece i tinejdžera.


Za razliku od odraslih osoba kod kojih se povećanje tjelesne mase odvija na račun povećanja mase masnih stanica, kod djece se proces debljanja osim povećanjem veličine masnih stanica, odvija i umnožavanjem broja masnih stanica, pa je kasnije takvu debljinu puno teže izliječiti.

Zašto se debljate?
Moguće da je razlog prehrana, a moguće da je razlog bolest. Mogućnosti je više. Najvjerojatnije se u vašem životu promijenilo nešto što se promijenilo tek toliko da se promijeni, ali ne toliko da biste primijetili.



Vaše su porcije veće nego što mislite!
Niste primijetili da su vaše porcije velike dok niste ugledali osobu kraj sebe koja puno manje količinski jede? Možda upravo tu leži ključ vašeg debljanja. Bilo bi dobro da smanjite porcije, jer količina unosa kalorija u organizam, itekako utječe na dobivanje viška kilograma.

Možda neko vrijeme nećete stati na vagu i osjećate se kao da niste ništa promijenili, a odjednom odete u liječničku ordinaciju i primijetite da ste zabilježili 10 ili 20 kilograma. Ali to ne znači da vam je sudbina svake godine povećati se za još jednu veličinu. Evo nekoliko najvjerojatnijih razloga za neobjašnjivo debljanje i kako to zaustaviti.

Vaša razina inzulina možda nije dobra!
Ako se već neko vrijeme borite s problemima s kilogramima i niti jedan vaš napor se ne isplati,, zakažite sastanak s doktorom iz primarne zdravstvene zaštite ili liječnikom za kontrolu težine koji će vas procijeniti na rezistenciju na inzulin. Vaš liječnik također vas može testirati na hipotireozu, u kojoj štitnjača ne proizvodi dovoljno hormona, usporavajući metabolizam i potencijalno dovodeći do debljanja.

Stres vas iscrpljuje!
Ako noću brinete o svojim ostarjelim roditeljima, i općenitom stanju svijeta, to može utjecati na vaš metabolizam. Stres i nedostatak sna mogu uzrokovati poremećaj hormonalnih promjena koje mijenjaju vaš metabolizam i utječu na vaš osjećaj gladi i sitost.

Jedete pravu stvar, ali u krivo vrijeme!
Recimo da ste nedavno promijenili posao, a večera je sada u 20 sati, umjesto u 19h. Ili vaša nova serija streaminga na Neflixu do sitnih sati uključuje i grickanje nakon ponoći. Čak i ako sami po sebi ne jedete puno, ali ova bi promjena mogla izazvati kilogram viška. To je zato što količina energije koju vaše tijelo koristi za probavljanje se troši, a vaš unutar unutarnji sat govori vam govori da se pripremite za spavanje.

Vaša hrana je puna kalorija!
Jedite najčišću, najekološkiju hranu biljnog podrijetla ili etički uzgojenu, koju su odobrili dijetetičari, ali to ne znači da one ne sadrže kalorije. Jako je važan unos kalorija, jer upravo prevelik unos kalorija utječe na debljanje.

Starenje može uzrokovati nakupljanje nepotrebnih kila!
Kako starite, vjerojatno ste i manje aktivni i umorniji, a vaše tijelo nastoji gubiti mišićnu masu, koja kalorije sagorijeva učinkovitije od masti. Dakle, čak i ako jedete točno istu količinu hrane kao i kad ste bili mlađi, vaše tijelo je jednostavno ne sagorijeva hranu kao u dvadesetima.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI