TRIKOVI ZA UBRZANJE METABOLIZMA: Ovim jednostavnim načinima preporodite svoje tijelo

Ilustracija/Flickr

Zatvor ili opstipacija predstavlja izostanak spontanog pražnjenja crijeva, dok se konstipacijom smatra otežano pražnjenje oskudne, tvrde stolice, najčešće manje od tri puta tjedno u periodu dužem od 12 tjedana.

Srećom, postoje načini da se prirodno usporavanje metabolizma odgodi.

Kako se mast sagorijeva u mišićima, potrebno je da aktivirate što veći broj mišićnih vlakana.


Primjerice, ljudi koji nemaju mira i stalno žure, dnevno potroše čak 352 kalorije više od onih koji to ne čine. Povećanjem svakodnevnih aktivnosti koje ne spadaju u trening, ali sagorijevaju masti, kao što su hodanje, stajanje, cupkanje ubrzat će metabolizam. Također, intenzivni treninzi su veoma bitni. Intenzivnije trčanje sagorijeva više kalorija od laganog trčanja. Čestim variranjem treninga povećat ćete sagorijevanje kalorija.

Počnite jesti. Time ne samo da ćete ubrzati metabolizam, već ćete i stabilizirati razinu šećera u krvi i uravnotežiti razinu hormona. Stručnjaci savjetuju da počnete jesti oko sat vremena nakon buđenja, a zatim jedite na svaka tri do četiri sata kako bi se metabolizam ubrzao. Prestanite jesti najmanje sat vremena prije spavanja.



Proteini ubrzavaju metabolizam mnogo brže nego masti ili ugljikohidrati. Osim toga, proteini sadrže aminokiselinu leucin koja sprječava gubitak mišićne mase kada ste na dijeti.
Ljudi koji piju osam čaša vode dnevno imaju 12 puta brži metabolizam od onih koji unose manje količine.

Uključite dva do tri treninga snage u svoj tjedni program. Povećat ćete mišićnu masu i tako sagorijevati barem 50 kalorija više u danu. Razvijanje mišićne mase je kao štednja za starost jer ćete tek poslije u potpunosti iskoristiti sve njene prednosti.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI