(VIDEO) ZABORAVITE NAPORNE TRENINGE U TERETANI: Ovako latino diva svoju figuru održava savršenom!

Foto: Instagram

Tijelo Jennifer Lopez sinonim je za zdrav i njegovan izgled, a njezine vretenaste mišiće poželjele bi mnoge žene diljem svijeta. Seks simbol današnjice nikada nije lagao da tajna njezine fit linije leži u napornom i predanom radu.

Iako si većina ljudi ne može priuštiti privatnog trenera, niti ima vremena da pet puta tjedno vježba u teretani, postoje određene “životne navike” koje si svatko od nas može uvrstiti u dnevni raspored.

Kako bi mnogima olakšao muku, fitness trener latino dive David Kirsch nedavno je na društvenim mrežama otkrio kako su izgledali njezini treninzi tijekom pandemije. Dvosatni treninzi, tvrdi Kirsch, postali su prošlost.


Trening danas svatko može odraditi i kod kuće, a sve što je potrebno su medicinka, obična prostirka za vježbanje, elastično uže i bučice te malo dobre volja. Trener preporučuje učinkoviti kružni trening koji utječe na aktivaciju mišića cijelog tijela, točnije čučnjeve, plank, vježbe za ruke i iskorake. Dva do tri puta tjedno, 30 do 45 minuta, dovoljno je da se tijelo počne utezati.

Osim treninga u teretani, pjevačica sate i sate provodi na vježbama plesa, u pripremi za koncerte. Stoga, ako je ples vaša strast, ovaj trening je još jedan dobar izbor za skidanje kilograma ili redovitog vježbanja.



Inače, ples je iznimno zdrava aktivnost jer povećava razinu energije, poboljšava memoriju, sagorijeva kalorije, poboljšava fleksibilnost te smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti.

Različitim stilovima plesa možete utjecati na različite skupine mišića. Plesnim fitness treningom naglašava se jezgra tijela i donji mišići, dok neke vrste plesnog fitnessa naglašavaju prsa, ramena i ruke.

Još jedna navika popularne pjevačice jest detoksikacija saunom. Sauna doista smanjuje razinu stresa, a također smanjuje napetost u mišićima i zglobovima. Tijelo tada otpušta hormone koji imaju umirujuć učinak na fizičko i psihičko stanje čovjeka, te dolazi do širenja krvnih žila i aktivacije cirkulacije zbog čega se ljudi osjećaju opuštenije.

Osim navedenog, sauna je zdrava jer:

jača imunutet

potiče prokrvljenost dišnih putova

poboljšava zdravlje sluznice

poboljšava cirkulaciju

srce se bolje opskrbljuje kisikom i hranjivim tvarima

potiče oslobađanje i izlučivanje obrambenih tvari u krv

aktivira endorfin (hormon u mozgu koji potiče osjećaj dobrog raspoloženja)

pospješuje razgradnju štetnih tvari, najviše suvišnih masnoća…

Nakon saune nanesite na lice i tijelo hranjivo sredstvo za njegu kože za potpuni ugođaj.

Pravilna ishrana još je jedna bitna stavka u životu latino dive. U njezinom jelovniku mjesta ima isključivo za svježe povrće, cjelovite žitarice, orašaste plodove i veliku količinu proteina.

Najviše od svega konzumira slatki krumpir, kvinoju i smeđu rižu kako bi imala dovoljne zalihe energije prilikom napornih treninga. Svježa salata i riba jednom su tjedno na popisu.

Jednom prilikom je J.Lo u intervjuu za US Weekly 2016. godine otkrila da njezin doručak sadrži 90-kalorijsku čokoladnu kremu Body Lab koju obično miješa s mlijekom ili vodom od kvinoje, a otkrila je i kako je kofein u njenoj kuhinji strogo zabranjen.

Također, pjevačica uvijek vodi računa što pije! Obična voda je njen najbolji izbor, a alkohol nikad ne konzumira.

‘Unošenje velike količine vode u tijelo, posebno prije treninga, može vam pomoći da budete eksplozivniji i izvučete maksimum iz svog treninga. Obavezno pijem puno vode’, napomenula je Jennifer.

Piti treba i kada ne osjećate žeđ, redovito tijekom dana, dobro bi bilo sa sobom nositi bočicu vode i osvježiti se!

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jennifer Lopez (@jlo)

Facebook Comments

Loading...
DIJELI