Zadržavanje tekućine može biti neugodan problem: Evo kako ga možete spriječiti

Zadržavanje tekućine uglavnom nije ozbiljan zdravstveni problem, ali dugoročno može ostaviti određene posljedice na rad jetre, srca i bubrega. U trudnoći može da dovede do preeklampsije, a pogoršava i simptome predmenstrualnog sindroma. Zadržavanje vode u organizmu je prekomjerna akumulacija tekućine u krvnim žilama, tkivima ili tjelesnim šupljinama.

Prehrana u kojoj unosite velike količina soli i prerađene hrane sasvim izvjesno stvorit će vam problem s viškom kilograma, ali i sa zadržavanjem viška tekućine. Zbog toga bi trebalo da ograničite unos soli i pokušate eksperimentirati sa začinima koji će hrani dati bolji ukus, iako će biti manje slana.

Tijekom perimenopauze i menopauze, mnoge žene pate od zadržavanja viška vode u organizmu i oticanja koje se javlja kao posljedica. Hormoni estrogen i progesteron imaju značajnu ulogu u tome, pa zadržavanje tekućine može biti izazvano visokom razinom estrogena ili niskom razinom progesterona u krvi. Ako zadržavate vodu, pobrinitte se da se hranite zdravije, ali i da napravite i alergotestove i provjerite razinu hormona u krvi.

Ako veći dio vremena provodite sjedeći ili stojeći, tkiva mogu početi zadržavati vodu, tako da bi trebalo da popravite cirkulaciju. Ako niste fizički aktivni, počnite vježbate.

Facebook Comments



loading...
Loading...
DIJELI