Tko je čovjek iz sjene zaslužan za epski doček Vatrenih?

Više od mjesec dana zagrebački Trg bana Josipa Jelačića u središtu je zanimanja i svjetske javnosti. Dakako, zbog sjajnih rezultata hrvatske nogometne reprezentacije, kako je rasla naša momčad tako su strani reporteri i televizijske ekipe hrlile u Zagreb kako bi dočarali atmosferu sa središnjeg zagrebačkog trga. Da bi kulminacija uslijedila u ponedjeljak 16. srpnja pred više od sto tisuća ljudi…

Slika sa zagrebačkog Trga bana Jelačića išla je u više od stotinu zemalja, sve su najrelevantnije svjetske postaje uzimale sliku s mjesta okupljanja hrvatskih navijača.

Glavni organizator bio je Kruno Grlević, event menager, čovjek koji se ovim poslom bavi dvadesetak godina, znan je kao idejni začetnik udruge navijača „Uvijek vjerni”, a ovih više od mjesec dana smatra svojim životnim djelom. Sada je hrabro pristupio projektu „Rusija 2018. u Zagrebu”. S iskustvom rada za najveće svjetske i hrvatske kompanije

„Kako su rezultati išli gore tako su i organizacijski zahtjevi bili se teži i zahtjevniji. Navijači su dolazili u velikom broju, a za goste je sve moralo biti osigurano. Imali smo odličnu ekipu koja je elegantno rješavala sigurnosne probleme. No, kad smo vidjeli da će se spremati i doček na povratku, e to je tek bio posao, posao svih poslova. Pa, vidite da je bilo sto tisuća ljudi”.

Nastavlja Grlević kako je na desetke kombija s televizijskim ekipama i satelitskim antenama zauzelo sjeverni dio Trga Josipa Jelačića i kako su im pruženi najbolji mogući uvjeti za rad s obzirom na okolnosti i na veliku gužvu. K tome, nije bilo niti jednog incidenta, jedne povišene riječi, mislim da je i organizacija zaslužna za ljubav kojoj smo svjedočili prema Hrvatskoj”.



Postoji ipak jedna tajna koju nam Grlević spominje kada je riječ o ovoj jednomjesečnoj akciji:

„U suradnji s Gradom Zagrebom i Hrvatskim nogometnim savezom krenuli smo u projekt, ja sam slične stvari radio godinama, no uspjeh, veličanstveni uspjeh, dao je svemu ovome jednu dodatnu dimenziju. Hoćete pravo, radio sam tisuću događaja, no ovakav još nisam vidio. I sam sam zaplakao nekoliko puta. Toliko naboja, pozitivne energije, ljubavi, sreće, osmijeha. Ljudi su pomagali jedan drugome jer je momčad satima kasnila zbog gužve. Dakle, s dobrom organizacijom moram reći da smo bili okruženi sa stotinjak tisuća dobrih ljudi”.

Pola milijuna je hrlilo prema Trgu na kojem je bilo mjesto samo za sto tisuća ljudi. A hrlilo je prema Trgu jer su vidjeli kako je na njemu kad igra Hrvatska. Sjajno odrađen posao i izvrstan marketing napravili su to da za događaje na Jelačićevom trgu u Zagrebu zna cijela Hrvatska i cijeli svijet. Čestitamo!

Kruni Grleviću ovakav sjajan posao od mjesec dana veselja i oduševljenja donijet će mu nove izazove. Ponuda već ima…

 

Facebook Comments

Loading...
DIJELI