Pacijent ljutit jer ne može po nalaz krvi: ‘Nitko se nije javljao, veza je stalno bila zauzeta’

Foto: Tom Dubravec / CROPIX

Novi problemi s Centralnim zdravstvenim informatičkim sustavom (CEZIH) od ranog jutra muče građani, pa ne mogi podići lijekove putem eRecepta, a nisu dostupni ni eUputnice, niti eNalazi.

Liječnici su prve probleme primijetili već oko 8.30. “Pokušavao sam sat vremena dobiti svoju liječnicu opće prakse kako bi dobio uvid u nalaze krvi koje su joj jučer poslijepodne trebali biti poslani, ali se nitko nije javljao, jer je veza stalno bila zauzeta”, ispričao je jedan čitatelj 7dnevno, iz čega se, po svemu sudeći, može zaključiti da su neki od njih pribjegli taktici ostavljanja otklopljene slušalice, kako se ne bi morali javljati na telefon pacijentima.

“Ne možemo slati recepte niti puštati uputnice. Kao uvijek nam nitko nije rekao što se događa i kada će problem biti otklonjen”, izjavila je, pak, liječnica obiteljske medicine Vikica Krolo za Jutarnji list.

Foto: Jure Miskovic / CROPIX

Prešli na papirnate uputnice

Da CEZIH ima problema potvrdila je i predsjednica KoHOM-a Nataša Ban Toskić. “Nismo još dobili obavijest što se događa. Pacijenti su ljuti i zovu nas. Zovu nas iz bolnica jer misle da nismo pustili uputnice, iz ljekarni jer misle da nismo pustili lijek”, rekla je Ban Toskić dodajući kako su prešli na papirnate uputnice i recepte dok se riješi problem. Također, izrazila je zabrinutost ako se problem uskoro ne riješi, jer je sutra neradan dan.

Hitna helikopterska medicinska služba: Odradili 26 letova, spašen ljudski život



Iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje objašnjavaju da je jutros bilo problema u radu CEZIH-a te da se intenzivno radi na njihovom otklanjanju. Sustav se već postepeno vraća u funkciju, potvrdili su iz HZZO-a.

Facebook Comments

Loading...
DIJELI