Temeljem dugogodišnje uspješne suradnje s renomiranim magazinom Vogue Poljska, Hrvatska turistička zajednica sudjelovala je na ekskluzivnom događanju u centru Varšave gdje je premijerno predstavljen ljetni specijal Vogue Travel. Naime, poljski Vogue izdao je posebno ljetno izdanje magazina u kojem je zastupljena hrvatska premium i luksuzna turistička ponuda.
“U Hrvatskoj luksuz postaje osobno iskustvo koje privlači najzahtjevnije goste. Sukladno tomu, naša suradnja s magazinom Vogue Poljska odličan je način promocije u kojoj luksuz nije tek standard, već filozofija putovanja. Kvalitetna ulaganja u ekskluzivne hotele, vrhunske wellness centre i jedinstvene atrakcije osiguravaju našim posjetiteljima nezaboravne doživljaje spajajući istovremeno eleganciju, udobnost i užitak. To najbolje pokazuje široki spektar sadržaja domaće turističke ponude – od luksuznih jahti na jadranskoj obali do vrhunskih vina u šarmantnim obalnim i kontinentalnim mjestima”, rekla je Małgorzata Kowalska, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.
![](https://7dnevno.hr/wp-content/uploads/2024/07/HTZ-tim-s-veleposlanikom-i-predstavnicima-Badela.jpeg)
Pozvala je prisutne na otkrivanje Hrvatske kao idealne luksuzne destinacije čiji je fokus
na kvaliteti i autentičnom doživljaju.
‘Savršeni odmor u Hrvatskoj’
Događanju je prisustvovao i veleposlanik RH u Poljskoj Tomislav Vidošević, a osim njega, na ekskluzivnom Vogue partyu bili su i akteri poljskog turističkog sektora, vodeći predstavnici medija, poznati poljski influenceri, travel blogeri, osobe iz modnog i poslovnog svijeta.
![](https://7dnevno.hr/wp-content/uploads/2024/07/Vogue-Travel-event-u-Varsavi_1.jpeg)
“Četvrti put Vogue Travel, specijal posvećen putovanjima, pripremljen u suradnji s poznatom travel blogericom Travelicious, pojavio se na tržištu zajedno s redovnim brojem Vogue Poljska. Putovanja su važan dio načina života koji predstavljamo u našem magazinu. Naši čitatelji vjeruju našim preporukama, rado testiraju hotele i restorane koje preporučujemo te posjećuju galerije i umjetnička mjesta koja opisujemo. Jedan od partnera ovogodišnjeg premijernog predstavljanja Vogue Travela je Hrvatska turistička zajednica”, istaknula je Hanna Rydlewska, Publishing Director Vogue Poljska.
![](https://7dnevno.hr/wp-content/uploads/2024/07/Vogue-Travel-event-u-Varsavi_2.jpeg)
Predstavništvo HTZ-a u Poljskoj surađuje s magazinom Vogue Poljska od 2019. godine, gotovo od početka postojanja magazina na poljskom tržištu. Riječ je o mediju čija naklada broji 100 tisuća primjeraka, a prepoznat je na poljskom tržištu kao lider među modnim časopisima za žene.
![](https://7dnevno.hr/wp-content/uploads/2024/07/Vogue-Travel-event-u-Varsavi_3.jpeg)
Dodajmo kako je u tiskanom specijalu Vogue Travel i na web stranici vogue.pl, u članku “Hrvatska: ispunjen san o savršenom odmoru” naglašena luksuzna hrvatska turistička ponuda, odlična avio povezanost Hrvatske i Poljske direktnim linijama, izvrsna eno i gastronomska ponuda, raznolikost kulturne, povijesne i prirodne baštine te široka nautička ponuda.
![](https://7dnevno.hr/wp-content/uploads/2024/07/HTZ-prezentacijski-pult.jpeg)
“Poljsko tržište tradicionalno ulazi u top pet najvažnijih tržišta za hrvatski turizam. Poljaci u
Hrvatskoj posebno vole i cijene srednju Dalmaciju, a među omiljenim destinacijama su Omiš, Baška Voda, Zadar, Makarska rivijera i dr. Kao jedan od partnera tog događanja, dodatno smo približili premium ponudu hrvatskog turizma za kojom u Poljskoj iz godine u godinu vlada sve veći interes”, zaključila je Kowalska.